۱۳۸۷ فروردین ۲۵, یکشنبه


جناب آقای مزینانی
مدیرمسئول محترم نشریه مهرنو
با عرض سلام
بدینوسیله اعتراض خود رانسبت به استفاده از تصاویر مددجویان مرکز طلوع درمطلبی مربوط به بیمارستان رازی ( امین آباد) درشماره 53-54 نشریه مهرنو اعلام می دارم . تصاویر فوق بنا به تعهد همکاران روابط عمومی سازمان بهزیستی فقط جهت ثبت درآرشیو سازمان برداشته شده است ومتاسفانه تهیه کننده مقاله برای جذاب تر کردن موضوع تصویر مددجوئی را انتخاب نموده که درحال سلام نظامی می باشد( کاری که به کرات توسط نشریات عامه پسند برای عقب مانده جلوه دادن بیماران روانی انجام می شود) شاید برای انتخاب کننده تصویرمفید باشد که بداند فرد مورد نظر فوت کرده است وچنانچه خانواده وی متوجه چاپ تصویرمتوفی دریک نشریه فراگیر شوند حاصلی جز شرمندگی وسرافکندگی برای مرکز وجود نخواهد داشت که مجوز چنین کاری را داده است.
همچنین اینجانب به عنوان نماینده همه کسانی که درمراکزتوانبخشی بیماران روانی مزمن مشغول خدمت رسانی هستند ودرتلاشند که انگ های قدیمی را از این بیماران زدوده وآنها را وارد اجتماع نمایند تاسف خود را از نوشتن مقاله ای درنشریه رسمی بهزیستی به دست کسی که احتمالاً اولین بار وارد یک مرکز مربوط به بیماران روانی شده است را اعلام می نمایم.
درپایان موکداً درخواست دارم از به کاربردن تصاویر مربوط به مراکزتوانبخشی بیماران روانی مزمن جهت انتشار، بدون تائید مستقیم مسئول مرکزخودداری شود.

دکترحمید طاهرخانی
سرپرست مرکز توانبخشی طلوع
و رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی

رونوشت : سرپرست محترم ستاد ساماندهی درمان
و توانبخشی بیماران روانی مزمن

هیچ نظری موجود نیست: